סיורים מודרכים לקבוצות בתל אביב יפו , ירושלים, זכרון יעקב עכו חיפה

טיול וסיור קולינרי בשווקים של תל אביב בשוק הכרמל- סיור טעימות וסיור אוכל בין המכוניות החדשות, מסעדות שף, אוכל רחוב וטעימות משקאות אלכוהוליים וטבעיים.

למה אפי נחמיאס בשוק הכרמל? גדלתי תמיד עם אוכל, אוכל דודות, אוכל של בית מרוקאי, בוגר תדמור בכל תחומי המסעדות ובתי המלון, שיווקי עשרות מסעדות בטעמים שונים, מכיר את מסעדות עולם התיירותי, בתי מלון וסדנאות שף…הכל מתחבר עם הדרכה איכותית של מורה דרך בניהול בהסבר המקומי על אופי שוק הכרמל, סיור עומק בכרם התימנים וכמובן שהחלק העיקרי בתחילת הסיור או סיומו בטעימות והדבר תלוי בתקציב ובהחלט ניתן לבנות בעל תקציב ולהתאימו לקבוצה, יום הולדת, קבוצת בנות, נופשים בתל אביב יפו, יום הפתעה – אפשרות לטעימות בשוק הכרמל– ממולאים אצל "הסבתות", פלאפלים, מאפיה תימנית מרשימה אותנטית, תבלינים, קליית קפה כהן, בורקס תורכי, דגים כבושים ומעושנים, ללוות ובקלאוות, חומוס שוק הכרמל עם ביצים.

קצת היסטוריה על שוק הכרמל– דוקטור ארתור רופין משכנע את יהודי רוסיה בערב מלחמת העולם הראשונה להשקיע בנדל"ן בארץ ישראל ויש שקנו התמזל מזלם ובשנת 1917 עם ההפיכה ברוסיה רבים מהיהודים עזבו את רוסיה ומי שקנה אצל דוקטור ארתור רופין קנה שטח באיזור "שוק הכרמל" של ימינו והם כונו "פליטי רופין".

סיורים נוספים בתל אביב בשוק לוינסקי ושכונת פלורנטין וגרפיטי, סיור לאורך רחוב ביאליק, סיור בביאליק ובית העלמין של טרומפלדור, "סיור אריק איינשטיין" וסיור אמני הבימה, סיורי אדריכלי בכיכר צינה וברוטשילד עד נחמני ואחד העם, סיור טיול בשרונה הגרמנית וסיור טעימות בשרונה מרקט וסיור בנווה צדק במרכז סוזן דלאל ורחוב שלוש, נווה צדק של סיפורי אהבה משוררים מייסדים וסופרים, סיור "בראינועדן" ותאומי שלוש.

השאר תגובה

קצת עליי

אפי נחמיאס מורה דרך  ומדריך טיולים משנת 1988החל ממחלקת הנוער של הקק"ל של אותם ימים עם הרבה ציונות עצים מאגרים והדרכות, החברה להגנת הטבע, לימודי ארץ ישראל  ביולוגית כמגמה תיכונית, עשרות ומאות  השתלמויות וקורס מורה דרך של משרד התיירות בוינגייט.

טיולים אחרונים

עקבו אחרינו

סרטון

דילוג לתוכן